Att sälja med upplevelser!
Världen är förändrad och vi gör sånt vi känner för: Vi tar in på SPA, tar en weekendresa till nån europeisk huvudstad, vi bor på designhotell, hyr handväskor, spelar TV-spel, […]
Världen är förändrad och vi gör sånt vi känner för: Vi tar in på SPA, tar en weekendresa till nån europeisk huvudstad, vi bor på designhotell, hyr handväskor, spelar TV-spel, […]
Den österrikiska sexskolan, kosläpp, ärtsafari med Ärta-Bärta, samiska jeans och världens djupaste hotell är några exempel vi ska titta närmare på i del 2 av ”Att sälja med upplevelser” under […]
Hunden som tog möbelhandlarens snopp, Den odödliga frysta grisen Eivor, Samlagstestet: Citronpessaret och de turkiska soldaterna och det ekivoka korvbrödet…. Det bjuds denna gång på en ovanligt lyssnarvänlig artikel […]
Svenskarna är reklamtrötta! Alarmerande rapport manar till snabb förändring i reklambranschen. Kreativiteten i den svenska reklambranschen är det inget fel på; landets reklamfolk och byråer rankas idag som en […]
Att sälja på känsla I en värld där alla varor är allt mer identiska är det inte längre själva produkten som står i fokus, för att skilja sig från konkurrenter […]
”We´re not gonna take it” med en twist! Twisted Sisters klassiska gamla partydänga ”a la Mexican Style” är det som står i centrum för Hornitos Tiquilas kampanj med fokus på […]